Back to san fransisco

5 september 2023 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Zo einde is in zicht we zijn eergisteren aangekomen in ons motelletje in san Fransisco voor de laatste paar dagen ff te bekomen van alles.We hebben ons autootje gewassen waar 3 national parken aan hing. Die het wel verdiend had na 3873 veilige kilometers. En we zijn doodop, nu pas merk je wat je eigenlijk allemaal gedaan hebt en gezien hebt. En we zijn de helft mischien al wel vergeten omdat het zoveel was. Mijn hoogtepunt was toch echt Universal Studios in Los Angeles en Venice beach. Iig weet ik dat je mij nooit meer op een boot zult vinden om wat voor dier dan ook te spotten . Ik heb heel de zee voorzien van ontbijt en koffie. Zo ziek zijn dat zelfs de kapitein roept dat we honderden dolfijnen voor de boot zwemmen  ik er geen 1 heb gezien, omdat ik de kracht niet meer had op te staan, al was de Titanic boven komen drijven , ik had het niet gezien. Meest trots ben ik wel op Paris, die haar mannetje heeft gestaan nooit gezeurd heeft,overal met volle teugen van genoten heeft. Niet bang is geweest, terwijl dat af en toe echt wel nodig was , we hebben in wijken geslapen waar we over de homeless people heen hebben moeten stappen , waar we smorgens wakker werden van de crack lucht, maar nooit zijn we bang geweest. We hebben koffie voor sommige gehaald of eten en bij ze neergezet en altijd met respect behandeld . Ik heb heel wat traantjes gelaten, mensen die allemaal een leven wilde opbouwen en uiteindelijk zo terecht zijn gekomen . Dat heeft ons hier enorm aangegrepen de honden die ze bij hebben hun enige trouwe liefde is . En aan de andere kant het enorme geld de dikke autos rijkdom alles woont en leeft bij elkaar. De gekte en warmte van Las Vegas, de pracht van Grand canyon, de vriendelijkheid van de rednecks in Utah , de route 66, elke dag zeker 4,5 uur rijden , en al het moois wat amerika onderweg laat zien .van Bergen tot ranches, tot uren fruitbomen , tot de 7 baans wegen in de steden. Als je hier kan rijden kan je het overal. De lieve mensen die we hebben ontmoet . Wij zijn verliefd geworden op Amerika, en ik snap wat ze bedoelen met de American Dream. Wij komen zeker terug maar dan voor New York naar Miami. Dank je wel voor het lezen en reageren op onze reis , waa leuk om iets van het thuisfront te horen. Morgen gauw naar huis om met onze familie te knuffelen ❤️

1. Mam en willy opa en oma:
    5 september 2023
    Wat een prachtig verhaal. Zo hebben wij ook meegenoten van de prachtige foto"s en verhalen
    Maar wat ben ik blij als jullie weer veilig thuis zijn. Wij zijn blij dat jullie zo genoten hebben.
    Tot gauw We love You
  2. Heidi:
    5 september 2023
    Al deze mooie ervaringen neemt niemand jullie meer af!
    Geweldig hoe je erover schrijft, alsof ik een stukje ben meegereisd!
    Liefs en tot snel!
  3. EstherJansen:
    8 september 2023
    Wat een geweldig avontuur hebben jullie beleefd. Een herinnering voor het leven. En herinneringen maken is het mooiste wat er is. Fijn dat ik op een afstand mee mocht genieten.