Naam:
Foto’s:
1812
Video’s:

Over ons

Ik ben Nance 45 jaar en inmiddels 25 landen bezocht samen met mijn dochter. Ik heb een constante drang om te reizen , dus elke euro die ik overhoud gaat hier naartoe. Ik probeer Paris zoveel mogelijk mee te geven van verschillende culturen , mens en dier te helpen daar waar nodig en haar zo een paar mooie levenslessen mee te geven. En hopelijk zet ze dit voort.

Over onze reis

Wij maken reizen maar we zoeken ook projecten waar we een dag of meerdere dagen kunnen helpen,zo wil ik haar meegeven dat het niet allemaal van zelfsprekend is, en dat het niet allemaal goed geregeld is in de wereld.Dat je met de kleine dingen die wij bezitten altijd iets of iemand kunt helpen, voor ons is iedereen gelijk welke kleur afkomst of milieu. Mensen komen in situaties waar ze nooit in gedacht zouden hebben te komen. Waarom zou je dan alleen aan jezelf denken.❤️

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, Cambodja, Canada, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Indonesië, Italië, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Taiwan, Thailand, Tunesië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden.