Reacties

Naam Reactie Datum
EstherJansen Wat een geweldig avontuur hebben jullie beleefd. Een… 8 sep. '23
Heidi Al deze mooie ervaringen neemt niemand jullie meer… 5 sep. '23
Mam en willy opa en oma Wat een prachtig verhaal. Zo hebben wij ook meegenoten… 5 sep. '23
Mam en willy opa en oma Geweldig allemaal weer geniet ervan xxx 2 sep. '23
Gladys Jammer dat je de bèr niet hebt gezien... X 2 sep. '23
Gladys En.. ginne bèr gezien? ;-) 2 sep. '23
Joyce kunnen Welverdiende rust na het altijd hectische Vegas. Ik… 29 aug. '23
Gladys Prachtig! 😍 28 aug. '23
Nance & Paris Dikke kus van ons ❤️❤️ vanuit de Grand Canyon 28 aug. '23
Mam en willy opa en oma He meiden Wat prachtig daar die gebouwen dat moet… 28 aug. '23
Gladys Mooi zeg! Het "kind" in jullie kwam weer… 26 aug. '23
Mam en willy opa en oma He meiden wat een prachtige foto s weer Het is overal… 25 aug. '23
Joyce kunnen ❤️ 25 aug. '23
Nance & Paris Niet normaal he , wat een reis love you to mam en… 24 aug. '23
Nance & Paris Ja en hoe🤣🤣🤣🤣 heel veel liefs Heidi ❤️ 24 aug. '23
Nance & Paris Ik hoop dat Brigitte en jij het ook super hebben gehad… 24 aug. '23
Nance & Paris Super fijne vakantie Esther geniet ervan en stay safe❤️ 24 aug. '23
Nance & Paris Ja echt hè 🤣 24 aug. '23
Nance & Paris Love you mam❤️❤️ 24 aug. '23
Nance & Paris Ja, super reis ❤️❤️❤️ dikke knuffel mop 24 aug. '23
Joyce kunnen ❤️ 23 aug. '23
Joyce kunnen Wat een reis, ik volg jullie op de voet. Take care… 23 aug. '23
Mam en willy opa en oma Hallo iedere dag verbaasd over de verhalen en foto… 23 aug. '23
Heidi Nou hoe bizar toevallig dat jullie “bekenden”… 23 aug. '23
EstherJansen Wat een geweldige reis maken jullie. Prachtige foto's.… 23 aug. '23
Gladys Oh wat n gave reis tot nu toe al lieverds! Net pas… 22 aug. '23
Heidi Walvissen ✔️ No guts no glory!💪🏻 jullie… 22 aug. '23
Mam en willy opa en oma Fantastisch 22 aug. '23
Mam en willy opa en oma Het lijkt wel een groot pretpark met alles er op en… 22 aug. '23
Mam en willy opa en oma Wat een leuke omgeving daar geweldig. Ziet er allemaal… 21 aug. '23
Mam en willy opa en oma Hoi lieve meiden Wat prachtig nu al echt een belevenis… 19 aug. '23
Mam en willy opa en oma Prachtig zeg meiden geniet van de mooie tijd daar.… 6 jul. '21
Mam en willy opa en oma Prachtig weer zeg. Geniet van jullie laatste dag goede… 14 feb. '19
Nance & Paris Zat tips voor jullie!!! 13 feb. '19
Mam en willy opa en oma Super zeg . Zo te zien is de reis echt de moeite waard.… 12 feb. '19
Nance & Paris thnx dikke kus xxx 11 feb. '19
Mam en willy opa en oma Wat een prachtige stad weer. Geniet er nog van xxx… 11 feb. '19
Mam en willy opa en oma Wat een armoede is daar ook nog zeg terug in de tijd.… 26 nov. '18
Mam en willy opa en oma Wat een indrukwekkende foto's xxx mam en willy 26 nov. '18
Nance & Paris Thnx lieffie💋 25 nov. '18
Nance & Paris Doen we mam dikke kus💖 23 nov. '18
Mam en willy opa en oma Wat een prachtige foto's zeg echt mooi daar.… 23 nov. '18
Joyce Kunnen Wat een mooi avontuur weer mop! Echt genieten....van… 23 nov. '18
Nance & Paris dank je wel iris was super gaaf 29 apr. '18
Denise Regelmann Lieverds! Wat een verhalen zeg! Ben zooo blij als… 14 apr. '18
Mam en willy opa en oma Oh mijn god dat er ook nog bij kan niet op ben blij… 14 apr. '18
Joyce Kunnen Schatjes toch! Snel knuffelen als ik dit allemaal… 14 apr. '18
Mam en willy opa en oma Wauw wat een golven zeg Wij wensen jullie een goede… 13 apr. '18
Nance & Paris Ja heel mooi hier weer!!!!! Maar ook blij als we weer… 13 apr. '18
Mam en willy opa en oma Wat prachtig weer de omgeving en het huisje. Wij zijn… 12 apr. '18