Los angeles

23 augustus 2023 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een fantastische nachtrust (eindelijk) vanmorgen ontbijtje opgehaald auto ingepakt en aangereden naar Los Angeles met een tussenstop in Santa Barbara. Vandaag zal ik voor het eerst de echte highway 1 opgaan. De andere routes die we genomen hebben heb ik de snelweg vermijd om zo de mooiste route te kunnen rijden. Maar nu moeten we wel anders is het 5,5  uur rijden ipv 3,5. Dan de snelweg maar op, met zweet in de bilnaad klamme handen aan het stuur de 7 baans weg op, anders als in Nederland mogen ze je hier links en rechts inhalen . Dus in het begin schrok ik me kapot als iemand van rechts inhaalde, of ik wilde naar recht. Hier moet je niet teveel wisselen van baan . Aangekomen in Santa Barbara rij ik een weg in waar ik tegen het verkeer inreed , bordje one way niet gezien🙄maar goed Santa Barbara super mooi, mensen mooi ,gewone kleding hebben ze niet want iedereen loopt in  sportkleren zijn super fit en lopen allemaal met Starbucks o.o zero sugar beker rond met niks. Allemaal super slank of gespierd joggend achter de kinderwagen, hier woont de jetset lijkt het op.  Santa Barbara is zeker de moeite waard mooie wijken schoon, mensen gemaakt vriendelijk. Lopen we een winkel uit worden we aangesproken hè jullie zaten toch bij ons in het vliegtuig???? Ja, we hadden mekaar kort gesproken op het vliegveld , ook een vrouw  met der zoontje alleen op rondreis. Leuke gesprekken gehad, klikte goed nummers uitgewisseld en morgen gaan we in Venice beach koffietje doen en we houden mekaar op de hoogte wij lopen met iets voor op hun en omdat de hurricane Hillary hier toch flink huisgehouden heeft de 21ste zij  we wat wegen weggevaagd waar we overheen hadden gemoeten of nog moeten om bij de Grand canyon te komen houden we mekaar een beetje op de hoogte, en letten een beetje op elkaar. Prettig idee!!!! Al moet ik zeggen dat iedereen super behulpzaam is , ik was langs de weg gestopt op een uitkijkpunt voor een foto en meteen stopte er een truck of alles oke was, hij dacht dat ik een klapband had gehad en wilde helpen . Bedankt voor het lezen allemaal❤️❤️❤️

1. EstherJansen:
    23 augustus 2023
    Wat een geweldige reis maken jullie. Prachtige foto's. Ik herken de eerste stressmomenten met auto rijden in Florida toen. Gewoon relaxed blijven idd. Wij gaan nu huurauto ophalen. Vind het ook akelig. Maar komt goed. Geniet nog van jullie droomreis. 🤩❤️ En ik geniet van j7llie verhalen en foto's echt super leuk
  2. Nance & Paris:
    24 augustus 2023
    Super fijne vakantie Esther geniet ervan en stay safe❤️
  3. Heidi:
    23 augustus 2023
    Nou hoe bizar toevallig dat jullie “bekenden” zijn tegengekomen!
  4. Nance & Paris:
    Ja echt hè 🤣
  5. Joyce kunnen:
    23 augustus 2023
    Wat een reis, ik volg jullie op de voet. Take care mop
  6. Nance & Paris:
    24 augustus 2023
    Ja, super reis ❤️❤️❤️ dikke knuffel mop