Rondreis bali dag 15 en 16

12 april 2018 - Lembongan, Indonesië

Hallo mede-lezers

gisteren zijn we vertrokken uit Nusa Penida om onze reis voort te zetten naar Lembogan een ander eiland rondom Bali, Uiteindelijk op het laatste moment zag ik dat ons hutje daar niet stond maar in het kleinste eilandje van Bali in Nusa Cenigan. Piepklein eilandje waar je in een half uur met een scootertje rondom gereden hebt.We zijn samen met onze huisgenoten 2 meiden uit Canada vertrokken naar het strand waar hun hun weg verder gingen naar Angels Billabong en wij naar Nusa Cenigan via Lembogan was het zon 10 minuutjes varen. Dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen onze huisbaas zei dat is jullie bootje. Bij ons is dat een roeiboot hier hadden ze er een motortje op gemaakt en daar gingen we.....Bagger echt waar!!! Maar blijven lachen Paris vond het geweldig!!! En ik dacht jezus Nance wat ben je toch ook een schijterd voor alles geniet er gewoon van!!! En toen we langzaam land zagen was het weer prachtig en kon mijn hart weer ff bekomen. En toen we de hoek om gingen zag ik eindelijk wat ik altijd had willen zien The Yellow bridge die in 2016 nieuw is gemaakt omdat hij ingestort is, elke dag gingen er 100derde mensen overheen en veel tegelijk terwijl er maar 1 per keer overheen mocht. Veel mensen zijn overleden toen maar nu is ie prachtig!! We kwamen aan  en werden van de boot afgehaald met onze koffers. Je kunt niet met de auto op Cenigan komen dus daar stonden we met ons koffers. Meteen kwam een scooterchauffeur aan om ons te helpen en vroeg waar we heen wilden. Secret point huts please!!! oooh ja hoor kom maar, hoe dan dacht ik hij ging zijn scooter halen en we een andere man we moesten achterop en mijn koffer op schoot tussen de scooterrijder en ik in kun je nagaan  hoe dat eruit heeft gezien, ik zat werkelijk op het puntkje. En bij Paris wilde ze dat ook doen...nou mooi ff niet dus koffer werd voorop gezet en daar gingen we. Op een gegeven moment moesten we een hele hoge berg op, ik de koffer en een dikke chauffer gaat nooit omhoog en ook bijna hadden we de hoogte niet gehaald. Toen ik achterom keek zag ik ineens geen Paris meer, 5/ 6 keer kijken geen Paris... denk die is van die berg van de scooter gevallen.. En ineens daar was ze, tenminste ik hoorde haar roepen, HE MAM GAAF HE!!!!! pffffffff ja paris te gek...... Nu verblijven we hier in een hutje zoals op de foto de zee heeft zulke hoge golven dat er alleen maar surf dudes hier rondlopen en zich uitsloven voor de mensen die kijken. Tis een practig plaatsje weer maar we zijn het wel een beetje beu, het is lanmg genoeg geweest en we verlangen weer naar huis, familie vrienden  en ons eigen stekkie met onze katten die we ook missen, nog 3 dagen en we stappen weer in om naar huis te gaan...Het is goed geweest!!! Het was prachtig...