Rondreis dag 19

13 april 2018 - Lembongan, Indonesië

Hallo allemaal,

wij zijn nog steeds in Nusa Cenigan en hebben nog niet meer gezien als ons resort .En daar zal het ook bij blijven. Paris is doodmoe en wil gewoon lekker bij het zwembad en strand blijven. We hebben genoeg gezien mama!!!! En ik snap het helemaal, ik kan zelf niet meer.We hebben een super lief stelletje leren kennen uit Wageningen die hier op huwelijksreis zijn, morgen reizen we samen naar Bali met zijn 4tjes. Wij gaan naar Kuta wat een gekkenhuis moet zijn.Maar we blijven maar een dag en nacht omdat het dichtbij het vliegveld ligt. Morgen is de bedoeling dat we naar waterbom Bali gaan. Een groot mooi waterpark met allemaal glijbanen. Dit om onze vakantie af te sluiten. Vandaag is het beetje bewolkt en de hitte valt goed mee ben blij dat we niet met de boot hoeven vandaag want alleen de echte die hard surfers zijn nu in zee, zo hoog zijn de golven (zie de fotos) Wij liggen vandaag aan het zwembad en vandaag rende voor het eerst een rat langs het zwembad.Dat hadden we al een paar keer gehoord maar nog niet gezien. BAH!!!! Gisteren toen we terug in ons hutje kwamen had er een gekko in ons bed gepoept, hebben we onze bedden nog kunnen verschonen. Maar ach allemaal leuke verhalen en inmiddels zijn we ook aan deze beesten gewend. OOOh ja voor de verandering hebben we weer eens een meevaller op vrijdag de 13de. Paris der telefoon is ook gehemeld dus nu hebben we alleen nog maar mail. Lang leven de telefoons deze vakantie...Ben ik blij als dat we horen fasten your seatbells we are landing Schiphol airport.

1. Mam en willy opa en oma:
    13 april 2018
    Wauw wat een golven zeg Wij wensen jullie een goede en veilige reis terug. dikke kus en knuffels van ons tot gauw ik verheug me erop xxxxxx