rondreis Bali dag 13 &14

10 april 2018 - Nusa Penida, Indonesië

Hallo familie en vrienden 15.000 km ver weg,

Gisteren hebben we een rustdag ingelast ff niks. Lekker in het hostel gebleven. Savonds zijn we alleen  ff met de scooter een ijsje wezen eten en  uit eten geweest. Vandaag wilde we graag naar klingkling beach wat een uur met de scooter rijden was wilde we graag met de taxi. de man van het  hostel wilde het graag doen en vroeg hier 700.000 rupiah voor wat z"on 41 euro is. Onnoemelijk veel geld voor een uurtje met de  taxi, dus toch besloten het met de scooter te doen, dwars door het eiland.Op sommige stukken zou men moeder een hartverzakking gekregen hebben en ook daar hebben we vreselijk om gelachen op de scooter, al moet ik zeggen dat ik vaak heb gedacht  ik draai terug maar helaas dat ging dus niet want de enige telefoon die we hadden was leeg.Sommige km zagen we geen mens en indd hoorde ik men  moeder zeggen, geloof dat je helemaal gek geworden bent nu!!!!! En ze had gelijk!!! Zou het geen tweede keer meer durven. Maar we hebben het gehaald het mooiste plekje van het eiland alles wat ik maanden over Bali en de omliggende eilanden bij elkaar heb verzameld was dit voor mij heel belangrijk. IK kan je vertellen het was al die afgronden, berg op en af, kmters stilte, en de zandwegen dubbel en dwars waard geloof dat alle backpackers zich op een plaats verzameld hadden om dit plekje te kunnen zien. Het was gezellig mooi en wederom mensen leren kennen. Daarna hebben we besloten toch door te rijden naar Crystal Bay en  op onze eigen innerlijke navigatie zijn we weer vertrokken van dit prachtige stukje wereld. Met een big smile op men bakkus zoals ik zou zeggen :) Paris heeft een super gevoel voor details dus op dat zijn we teruggereden richting Crystal Bay. Onderweg zijn we nog ff bij ons inmiddels favo tentje te gaan eten.The  krusty krab. Daar hebben we super leuke locals leren kennen nummers en insta uitgewisseld , een super leuke meid uit Rusland ontmoet die alleen aan het backpacken was al bij al weer een super dag om weer van mijn lijstje af te strepen. CHECK   morgen naar het volgende eiland Nusa Lembogan voor 3 nachten

1. Mam en willy opa en oma:
    11 april 2018
    Net jullie reisverslag gelezen en oh oh wat ben ik blij dat ik achteraf alles pas hoor en hoor. Maar wat is het daar ook weer prachtig. Lieve schatten nog een paar fijne dagen gewenst. Kijk uit nog dikke kus en knuffels van ons