Roadtrip dag 5 Monterey bay/ Wale watching

22 augustus 2023 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Dag 5 alweer vanmorgen vroeg vertrokken naar montery bay / Fishermans warf voor mijn nummer 1 deze vakantie Wale watching, wat wil ik dit al lang 😍 Paris is doodsbang maar gaat mee omdat ik dit zo graag wil. 1098897 verzonnen zodat ze niet mee hoefde maar uiteindelijk toch op de boot gestapt. 😅 De zee was rustig , een groep van een man of 30 stond klaar, na wat instructies dat we niet overboord mochten springen om te zwemmen met dolfijnen of walvissen omdat er ook great White sharks waren gingen we vertrekken, eerlijk gezegd was ik toen al klaar, als ik ergens bang voor ben. Maar oke niet laten kennen , ik wilde dit!!!!😊 Gas erop en hij bleef maar varen en varen de kust was steeds verder weg , pilletje genomen tegen zeeziekte en angst.  Maar helaas na 30 minuten hing ik al over de reling als eerste 🤢 walvissen achter de boot en ik kotste men longen uit men lijf. Kon nieteens meer een foto maken, Paris zat doodsbang op een bankje en durfde zich niet te bewegen. Nadat ze me tissues hadden gebracht en warm gekookt water ging het een halve minuut beter tot jawel hoor , ik weer tussen de zeeleeuwen hing 🤢 Paris was inmiddels groen en in slaap gevallen van de stress. En ik ben tegen haar aan gaan liggen en heb de laatste 2 uur godzijdank geslapen . Walvissen heb ik gezien en zeeleeuwen ook, dolfijnen waren er maar die heb ik even geskipt. Nu heb ik de fotos teruggekeken en ik moet zeggen tussen het kotsen door zijn ze toch nog super mooi geworden. Bucketlist ✅ Daarna zijn we weer aangereden we hadden nog 3 uur voor de boeg richting Los Angeles. Met een slaapplekje in Pismo beach in een motel, ook weer helemaal top!!!!

1. Heidi:
    22 augustus 2023
    Walvissen ✔️ No guts no glory!💪🏻 jullie doen het toch maar, dit avontuur samen en “great things never came from comfortzones”. Super!!
    Heel veel liefs!
  2. Nance & Paris:
    24 augustus 2023
    Ja en hoe🤣🤣🤣🤣 heel veel liefs Heidi ❤️
  3. Gladys:
    22 augustus 2023
    Oh wat n gave reis tot nu toe al lieverds! Net pas alles kunnen lezen. En wat gaaf die walvissen en dolfijnen! Benieuwd naar de volgende verhalen. Veel plezier daar! X
  4. Nance & Paris:
    24 augustus 2023
    Ik hoop dat Brigitte en jij het ook super hebben gehad in Ibiza , ma de vakantie ff koffietje en bijbuurten❤️