San Francisco dag 3

21 augustus 2023 - Fisherman's Wharf, Californië, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag in San Francisco, morgen gaat onze roadtrip beginnen. Vandaag staat Fishermans warf en lombard street op de planning . Koffietje gehaald uber besteld en Richting fisherman's warf. Super druk was het er al , was natuurlijk zaterdag en iedereen was zon beetje vrij.Lekker alle leuke winkeltjes afgelopen,friet met kipnuggets gegeten en natuurlijk alcatraz bekeken, waar we echt voor kwamen waren de zeeleeuwen die altijd op pier 39 liggen, die hier beland zijn na de aardbeving van 1989, elke dag komen er ongeveer 100 op de pier liggen.

Alcatraz  viel me tegen, ik had het groter & ouder verwacht, maar goed gezien check!! Daarna nog wat breakdancers bekeken, erg leuk want dat leeft daar nog heel erg , en ineens uit het niks honderden motoren, de een na de andere, het is hier echt gezien en gezien worden want de een slooft zich nog meer uit als de andere, daarna de echte lowriders nog nooit in het echt gezien maar dit was toch echt vet. Nadat we alles gezien hadden uber gepakt naar Lombard street dit is een steil stuk straat met 8 haarspeldbochten, ook weer van het lijstje af kunnen vinken maar zeker niet de moeite waard vond ik.. gezien en door,bij thuiskomst is Paris om 17 uur in slaap gevallen en niet meer wakker geweest, tot de volgende morgen  7 uur...kei kapot van alle indrukken 🤣

1. Mam en willy opa en oma:
    21 augustus 2023
    Wat een leuke omgeving daar geweldig. Ziet er allemaal heel gezellig uit
    Doen jullie voorzichtig met de auto? veel plezier bij het volgende avontuur
    Liefs van ons
  2. Nance & Paris: