San Francisco dag 2

19 augustus 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Midden in de nacht zaten we natuurlijk rechtop en klaarwakker in bed, ff wennen aan het tijdsverschil...Om 8 uur zijn we dan ook maar een koffie to go gaan halen en op zoek naar een ontbijtje ergens. Waar wij op zoek zijn naar koffie zijn hier de mensen  al weg  van deze wereld. heb me er echt over verbaasd en ook wel heel triest. we hebben in onze wijk een hip leuk bakkerijtje gevonden waar ik 10 dollar heb betaald voor twee croissants ,maar locatie top , uitzicht top dus zeker waard!!!

Daarna uber gepakt richting Fisherman's Warf waar we de hop on-hop off bus vandaag hadden, om zoveel mogelijk te zien in een korte tijd van San Francisco. we hebben eerst de hele tour gedaan om vervolgens te kiezen waar we eruit gaan. We hebben voor de wijk Haight-asbury gekozen hier heeft Jimi Hendrikx gewoond (huis op de foto rode huis) waar hij ook een nummer over heeft geschreven. Ook Janis Joplin heeft hier gewoond. Veel victoriaanse huizen en veel muurschilderingen. We hebben de ene na de andere vintage winkel bezocht en hier vind je nog de echte hippies.

Daarna China Town nog bezocht met een overenthousiaste gids, waar we snel bij zijn afgehaakt maar hij deed het wel kei leuk. Een bejaarde chinese band speelde daar op straat, waar Paris helemaal van onder de indruk was en ze het weer zielig vond even moest huilen.

Over The golden gate bridge met een open bus waar je op het dak zit is ook een hele belevenis, haren in de lucht, ijskoud en door de harde wind jezelf maar ook de gids niet kunnen verstaan, maar dat mocht de pret niet drukken We did it!!

Terwijl ik dit typ is het hier half 5,dus we maken vorderingen met de tij🤣d, gisteren waren we om 12 uur wakker vandaag 4 uur. Wij wensen jullie een fijne dag vanuit het mooie San Francisco, wij gaan zo ergens een koffietje scoren❤