Rondreis Bali dag 4

4 april 2018 - Ubud, Indonesië

Hallo allemaal daar zijn we weer na een paar dagen niks gehoord te hebben, mijn telefoon is weg en uit de kamer tijdens het poetsen is er 250 euro weggehaald dus was ff hectisch zeker zonder telefoon.Maar het is niet anders en we gaan er maar het beste van maken...... we hebben tenslotte vakantie!!!! dag 4 zijn we overgegaan van Tanbanan naar Ubud. we hebben een schitterend houten lodge met een eigen zwembad in een woord geweldig... enige jammere eraan is dat het 3 km weg is van de stad en je voor elk ding  dat je wilt doen de bus of taxi nodig hebt. Ontbijt zit erbij maar eten kun je niet krijgen dus elke avond moet je met de taxi  naar ubud stad om te eten. Ubud is een super leuke stad de apen lopen vrij rond en proberen je dan ook alle tassen uit je handen te trekken om te kijken wat erin zit en of ze iets lekkers kunnen vinden. Zo had ik dus een tas  vast met chips en oreos voor Paris, vanaf een stroompaal sprong er een aap in men nek die dus mijn hand vastpakte om mijn tas te pakken ik liet in de eerste plaats niet los maar hij klom op men heup en liet zijn tanden zien...ik heb die tas een zwieper  gegeven en hij keek erin en gritste de zak chips eruit op die vervolgens mee te nemen en op te gaan zitten eten op een dak. we zijn die dag onze handen en voeten gaan laten doen, helaas hebben we daar geen fotos meer van die stonden op mijn telefoon. Maar Paris heeft ervan genoten.

1. Joyce Kunnen:
    4 april 2018
    Hai moppie
    Fijn iets van jullie te horen. Ik had zo'n gevoel dat er iets niet klopte...zei het gisteren nog tegen Mies. Had ook al een ingesproken bericht gestuurd
    Geniet er van.. x