Rondreis oostenrijk

2 juli 2017 - Chiemsee, Duitsland

Maanden van voorbereiding....oude twingo van 20 jaar moest veilig gemaakt worden. Opblaasbare tent werd gekocht zodat we ons snel konden verplaatsen. En na een hele tijd boven de landkaarten gehangen te hebben konden we dan eindelijk vertrekken.De auto was zo volgepropt met alles wat we nodig hadden dat ik onderweg op  Paris moest vertrouwen of we terug op de rechterbaan konden omdat ik niet over de schouder kon kijken.We de mooiste en kostbaarste tijd hebben  we onderweg gehad, zo veel gepraat omdat je een op een met je kind zit. onderweg lekker gegeten gekeken en genoten. Ook echt bang geweest met het rijden in de tunnels de hoge bergen die we met 30 km per uur opgingen en het te hard naar beneden rijden wetende dat je niet keihard mag remmen steeds.na uren kwamen we aan bij onze eerste stop de Chiemsee, mooi plekje uitgezocht en de tent opgezet zover als ik wist hoe het moest. Heb wat lijntjes overgeslagen omdat ik niet wist wat ik er mee moest. Het is 34 graden vandaag!!! snachts werd ik wakker van Paris die keihard aan het roepen was. onze tent ging alle kanten op en het regende en onweerde zo hard dat we bij elkaar zijn gaan liggen. Uiteindelijk wist ik dus waarom ik die overgebleven lijnen beter in de grond had kunnen slaan. we hebben een week genoten  aan de Chiemsee. Prachtige plaats aan het meer!!! zaterdags zijn we aangereden richting Worthersee. Prachtige plekken hebben we gezien Reifnitz, Mariaworth,Velden am worthersee,Klagenfurt,Ferlach,Villach we hebben alles gezien.Nooit gedacht zo dicht bij huis te zijn en dat het dan zo mooi kon zijn!!! We hebben genoten prachtige vakantie gehad. genoeten van alles elke dag een excursie of iets leuks smorgens smiddags bij de tent en het prachtige water. 35 km bergbeklimmen met een kind is ook niet niks maar we hebben het allemaal gedaan. Dit was een goeie voorbereiding op onze volgende reis backpacken in Bali......